2019 жылдың 1 шілдесінен бастап ҚТЖ бастамасымен жолаушыларға сатылымда болмаған кездегі орынды табуға мүмкіндік беретін, ішкі ресурстар есебінен көмекші енгізілді. Күту парағы - бұл бірегей қазақстандық технология, ол қарапайым халық үшін билеттерді сатып алу проблемаларын едәуір төмендетеді.
Екі айдың ішінде күту тізімінің нәтижелері ең батыл бағалардан асып түсті. 52 мыңға жуық жолаушы орындар тауып, билеттерді сатып алды. 89 мыңнан астам жолаушы орын тапты, бірақ билетті сатып алмауды шешті. Жалпы 239 мың жолаушы күту тізімін қолданды. Осылайша, күту тізімі 239 мың өтінімнің 141 мыңын қанағаттандырды, бұл берілген өтініштердің жалпы санының 59% құрайды. Бұл сандар шынымен де жақсы әсер қалдырады, қол жетімді орындарды көбейтпей, Тасымалдаушылар 52 мың жолаушы тасымалдай алды.
Күту тізімінің енгізілуі алаяқтар мен алып сатушылардың қызметіне елеулі соққы әкелгенін атап өткен жөн, өйткені, ертеректе қанағаттанған 52 мың жолаушы алып сатушылардың көмегіне жүгінуге мәжбүр болатын еді.
Қазақстан жолаушылар тасымалы саласында теміржолға цифрлық технологияларды енгізудің локомотиві болып табылады, және ТМД елдері арасында алғаш рет толық автоматтандырылған Күту тізімін енгізді. Күту тізіміндегі адам факторы нөлге дейін төмендетілгенін ескеру маңызды, себебі өтінімдерді қабылдау тәртібін басқару мүмкін емес.
Кезек күту қызметі Қазақстан Республикасының барлық жолаушылары мен біздің қонақтар үшін тегін екеніне назар аудару керек. Күту тізімін кез-келген теміржол кассасында немесе bilet.railways.kz сайтында пайдалануға болады.
Сіздің жеке көмекшіңіз Күту тізімі сізге еш жерде болмаған кездегі орынды табуға көмектесуге әрқашан дайын.